Nasza firma jest bezpośrednim importerem takich elementów wyposażenia apteczek jak: koc ratunkowy, maska CPR, ustnik do sztucznego oddychania, szyny typu SPLINT, nożyczki ratownicze 19cm, maska antysmogowa, oraz latarka ratunkowa/życia. Wszystkie importowane z Chin towary, kupowane są wyłącznie u producentów posiadających wymagane Certyfikaty Jakości, potwierdzone audytem znanych europejskich firm.
Świadczymy również usługi organizacji importu na zlecenie firm zainteresowanych współpracą z chińskim kontrahentem poprzez bezpiecznego polskiego pośrednika. Zapewniamy dostęp do wielu ofert z branży ratownictwa medycznego, zorganizujemy próbki poszukiwanych towarów, wynegocjujemy korzystne warunki, przygotujemy dokumentację celną, a towar dostarczymy bezpośrednio do klienta.
1: Przed podpisaniem umowy możemy dokonać bezpłatnej wyceny (wycena będzie bardzo zbliżona do ceny ostatecznej obejmującej wszystkie koszty pośrednie takie jak koszty towaru, koszty transportu, koszty cła, koszty naszej obsługi itd).
2: Podpisanie umowy ramowej o współpracy.
3: Zlecając nam zakup i sprowadzenie danej partii, całość jest kupowana przez nas, na nasze konto i refakturowane później Państwu już z uwzględnieniem wszystkich kosztów takich jak transport, cło, VAT, itp.
4: W dniu podpisania umowy na dany transport wystawiana jest faktura proforma na 50% lub 100% wartości zamówienia brutto z terminem płatności 7 dni.
5: W dniu otrzymania przelewu zostaje złożone zamówienie do wyselekcjonowanego dostawcy - wiąże się to z opłaceniem przez nas zaliczki na poczet zamówienia.
6: Proces produkcji - realizacji zamówienia zazwyczaj trwa około 90 dni.
7: Jesteśmy w stałym kontakcie z dostawcą oraz z Państwem i na bieżąco reagujemy na wszystkie otrzymane sygnały.
8: Organizujemy transport z Dalekiego Wschodu do Europy i opłacamy pozostałą część należności do dostawcy.
9. Organizujemy odprawę celną i dopuszczenie do obrotu oraz dostawę towaru "pod drzwi".
10: Otrzymują Państwo zamówiony towar.
11: Wystawiamy fakturę na zamówiony towar (otrzymują Państwo fakturę od firmy polskiej co znacznie upraszcza wszelkie rozliczenia, np. VAT).
Dzięki zaproponowanym przez nas rozwiązaniom zyskujecie Państwo:
- nie musicie się rejestrować w urzędzie celnym, zgłaszać sprawozdań związanych z obrotem z krajami poza UE,
- nie musicie wyszukiwać odpowiedniego dostawcy,
- nie musicie podpisywać umowy ze spedycjami, agencjami celnymi - dbamy o jak najlepsze taryfikowanie produktów, niższe stawki transportowe,
- nie musicie zatrudniać ani szkolić pracowników specjalnie zajmujących się importem,
- nie musicie dokonywać skomplikowanych wyliczeń w celu rozliczenia poszczególnych kosztów na dany produkt - otrzymujecie fakturę z prawidłową ceną ostateczną.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Luksell Łukasz Majchrzak
ul. Żołnierska 48, 99-400 Łowicz
NIP: 634 264 88 59 REGON: 101049525
BDO: 000386705